- заповніть акт рекламації, який доповнюється печаткою організації;
- Направте комплектний інструмент з гарантійним талоном, який повинен бути зібраним і очищеним від усіляких забруднень;
- Додайте паспорт, яким супроводжувався виріб, з позначкою про його придбання;
м. Київ, Вознесенський узвіз, будинок 14.
Ми працюємо з 9:00 до 18:00, крім вихідних і свят.
- Всі дефекти, які виникли з вини виробника, усуваються абсолютно безкоштовно;
- Роботи виконуються оперативно і якісно, на практиці використовуються фірмові деталі;
- Виробник визначає термін дії гарантії для кожного товару, гарантійний талон починає діяти з моменту придбання продукції.
- Вичистіть та зберіть інструмент.
- Додайте паспорт з відміткою про дату покупки.
- Заповніть акт-рекламацію.
- Зверніться до сервісу.
При прийомі обладнання на гарантійний ремонт складається акт приймання-передачі, який видається покупцеві.
Важливо: обладнання здається сухим і чистим, без слідів від механічного впливу. Упаковка - відповідно до вимог заводу-виробника.
При невиконанні цих умов ми не приймаємо обладнання на гарантійний ремонт до усунення порушень.
Доставка проводиться за рахунок покупця.
Увага: : якщо в результаті діагностики з'ясується, що пошкодження обладнання пов'язані з порушенням правил користування - ремонт буде проведений на загальних підставах. У цьому випадку покупець оплачує повну вартість робіт і перевезення. (ЗУ «Про захист прав споживачів»)
- обладнання має механічні пошкодження;
- овикористовувалося з порушенням інструкції щодо застосування;
- несправності пов'язані з невиконанням вимог заводу-виробника до монтажу, встановлення або налаштування обладнання;
- пошкодження викликані помилковими діями користувача та/або не акуратним поводженням з обладнанням;
- профілактика, передбачена інструкцією, не проводилася або велася не в повному обсязі;
- обладнання пошкоджено в результаті попадання всередину гризунів, комах, сторонніх предметів і рідин;
- несправності виникли внаслідок застосування нестандартних комплектуючих і витратних матеріалів;
- пошкодження пов'язані з різкими перепадами напруги в електромережі або застосуванням джерел живлення, що не відповідають вимогам виробника;
- обладнання ремонтувалося особами, які не мають достатньої кваліфікації;
- порушені правила зберігання та транспортування обладнання;
- зроблені спроби самостійного доопрацювання обладнання та внесення змін до конструкції;
- пошкодження виникли під дією непереборної сили (пожежа, повінь, попадання блискавки, землетрус та інші катаклізми).
- Для фізичної особи - акт приймання-передачі та паспорт (або інший документ, що посвідчує особу).
- Для представника юридичної особи - паспорт, акт приймання-передачі та довіреність на отримання обладнання.
Важливо: зобов'язання, наведені вище, є винятковими і не передбачають жодних додаткових гарантій, виражених в усній або письмовій формі.
Продавець не несе відповідальності за можливі збитки при поставках неякісного обладнання (простої, зрив виробництва, пожежа, нещасний випадок).